Monday 15 June 2015

My Life || My Experience On TV

Belek-belek gambo terjumpe gambo lame...Bukan la terlalu lame tetapi cukup lame la untuk dikenang...Sebab pengalaman macamni bukan semua orang dapat merasa, so aku rasa aku cukup bertuah kerana ada peluang. Dan paling berharga sekali ialah aku bersama mak mertua together gather gittew 'masuk tv'. Malangnye tiada kenangan yang tu kerana encik suami takmo masuk dalam set sekali mase tu....maka tiada la 'buktinye' kami di sana....

Yani On tv...ngeh...ngeh...ngeh...
Hehehehe....gambo ni pon jadilah...satu-satunya yang aku ada. Itu pon kawan aku tolong snap....die tengok dari rumah. Thank you ya frens...glemer jap ye uolls...lepas dari rancangan tu bile aku balik kampung memang femes giler aku kejap mase tu...dah macam retis jugak kan...orang kampung tumpang rasa bangga (padahal kejap je pon kuar tv...hewhewhew)

Alkisahnya aku follow FB WHI ni. Tetibe aku  tertarik produser kate sesape ade kisah tentang menantu n mertua boleh hantar emel...aku pon try la gatal tangan send...alahai aku citer biasa-biasa je lagipon memang aku sorang je pon menantu. Tup!tup! produser tu call kate emel aku terpilih...aik? betul ke nih??Lepas bagi tarikh suh hadir bawak mertua sekali....so, jadilah tetamu jemputan kejap untuk siaran WHI episod 323 tahun 2012. 

MIL aku memang sangat sproting, ibu kepada suami aku memang aku anggap ibu kedua dalam hidup aku selepas mak. Mak is my only one n always be my mom ever after. Tiada ganti. But since i'm married, maka wujudlah satu lagi hubungan yang takkan terpisah hingga akhirat juge iaitu ibu bapa mertua. So, pada usia perkahwinan yang belom cukup lama ni, masih banyak perkara yang aku kena belajar dengan beliau.


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik