Thursday 12 March 2015

Shaklee || Mighty 3 Gems / Set Berpuasa

Al-kisah di pagi hari yang hening...bertenaga dan bersemangat gittewww...dengan shawl baru...ngeh...ngeh...ngeh...tapi bukan nak citer pasal shawl...nak citer pasal sahur...biasa sahur mesti nasi...sekarang dah cuba altenatif lain memandangkan aku adalah seorang ibu yang bekerja...semua nak cepat...lagipon sebagai bonus, inilah diet terbaik bagi aku!!!

Mighty 3 Gems from shaklee : aku suke!
Tadaaaa...ini die...produk shaklee lagi...mesti ada yang bosan bile sebut pasal shaklee...heheheheee...aku tak marah pon...sebab dulu aku pon camtu...ini saje je nak share benda baik...barang baik...di musim-musim panas kering macamni, dengan nak ganti puasa yang menimbun tu, seharusnya aku memerlukan sesuatu tenaga/makanan tambahan supaya aku tak dehidrat etc.

Mungkin pada zahirnya orang akan kata, 'same je makan nasi or makan suplemen, at last tetap terasa lapar'. Betul...itu memang tak salah. Tapi keperluan makanan tambahan untuk tubuh badan, kita tak nampak. Itulah tenaga tambahan yang diserap dengan pengambilan set kat atas tu...aku panggil energy booster je...Kalau bulan ramadan memang meletop-letop SID akan promosi set ni. Sebabnye, set ni adalah altenatif terbaik okey...

Ini baru bulan Jamadil Awal tapi aku dah sibuk citer pasal puasa? hehehe...memang la...sebab ramadan tahun lepas aku berpantang...makanya memang jenuh la nak mengganti...ok, jom share agak-agak sape yang perlukan Mighty 3 Gems ni terutama ketika puasa?




Eh???aku ni dah macam promote barang lak kan...hikhikhikhik...aku memang SID...tapi lebih kepada makan sendiri. Sebabnya aku tak bape reti nak promote-promosi nih...tapi kalau nak share benda-benda baik nih memang okey sangat. 

Performance : Minuman isotonik || Membantu mengekalkan bendalir dalam tubuh

ESP& Mealshakes : Minuman Berasaskan Soya || Kenyang, boost milk, protein

Banyak plak nak citernye kan. Itu serba sedikit yang aku tahu la. Harga? 

Retail Price :
Performance RM82.50 (539g)
Meal Shakes RM113.75 (544g)
ESP RM150.00 (850g)

 
Nampak macam mahal kan? Kenapa mahal? Dah tentu la sebab bahan-bahan yang digunakan adalah yang terbaik dan berkualiti tinggi. Sama la macam contohnya : Myvi 1.3 dan 1.5 kenapa beza harga sedangkan ia adalah jenama dan bentuk serta nama yang sama? Dah tentulah ada bezanya kan? Bukan saja-saja mereka jual harga mahal...(^_^)

Kalau nak sembang Shaklee boleh je...tak semestinye kena beli...sharing is charing...


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik